Impact Hypotheken: een nieuw hypotheekmerk voor duurzamere koopwoningen

B2C
Doelgroepsegmentatie
Journey
Propositie
Website prototype
Financiële dienstverlening
“Met de inzichten van Return on Content hebben we nog meer inzicht gekregen in onze doelgroep, waardoor we onze propositie en communicatie-uitingen konden aanscherpen. Van het uitgebreide onderzoeksrapport hebben we bovendien een handig e-book gemaakt waarmee we onze intermediairs helpen om meer op de behoeften en klantreis van de duurzame woonconsument te kunnen inspelen.”
Tamar Salee - Sr. Marketing- en Communicatiespecialist Impact Hypotheken

Na ons webinar over de impact van content over duurzaamheid kregen we contact met een hypotheekaanbieder die een propositie voor een duurzame hypotheek ontwikkelde. Impact Hypotheken wilde, door middel van kwantitatief en kwalitatief onderzoek, meer weten over de duurzame woonconsument en daarbij de propositie bij deze doelgroep toetsen.

We hebben vervolgens de journey van de duurzame woonconsument in kaart gebracht, zowel voor mensen die in zijn voor een nieuwe koopwoning als voor mensen die hun bestaande woning willen verduurzamen. Met deze inzichten wil Impact Hypotheken het nieuwe label onder intermediairs introduceren en een duidelijk profiel schetsen van dit groeiende marktsegment.

Wat is er bereikt

Welke modules zijn ingezet?

Meer weten over deze case?

Neem contact op met Stephan

Andere interessante projecten