Werkt het online magazine over gezondheid en vitaliteit?

B2C
Online magazine
Gedragsverandering
Financiële dienstverlening
“Het onderzoek heeft ons geholpen om inzicht te krijgen in de toegevoegde waarde van de gezondheidscontent van Zilveren Kruis en hoe we dat nog verder kunnen optimaliseren. Intern zijn we al bezig met diverse brainstorms en verdere verbeteringen.“
Denise van Gerven - Content Marketeer Zilveren Kruis

Zilveren Kruis is met het online Zilveren Kruis Magazine, online video’s en een podcast zeer actief om mensen te stimuleren gezonder en vitaler te leven.

We hebben onderzoek gedaan onder klanten én prospects van Zilveren Kruis om vast te stellen wat de impact is van het Zilveren Kruis Magazine en hoe de content over gezondheid verder geoptimaliseerd kan worden.

Het online magazine heeft een grote variatie aan thema’s zoals beter slapen, meer bewegen, gezondere voeding, meer ontspannen, fijne omgeving en goede relaties.

Deze breedte in onderwerpen wordt door de doelgroep als onderscheidend ervaren. Mensen waarderen het dat ook aandacht besteed wordt aan de mentale gezondheid.

http://www.zilverenkruis.nl/gezonder-leven/magazine

Wat is er bereikt

Welke modules zijn ingezet?

Meer weten over deze case?

Neem contact op met Stephan

Andere interessante projecten